Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 26, 2013

Projek Jahit 1 : Pola badan

Assalamualaikum dan Hi semua!

Pola adalah perkara penting yang perlu difahami oleh semua tukang jahit yang baru belajar menjahit (macam aku). So, penting untuk pandai buat pola di atas kertas sebelum memotong kain. Lainlah kalau dah otai, terus ukur atas kain pun tak pe.

Bawah ni aku sediakan jadual ukuran standard bagi ukuran badan wanita. So kalau malas nak ambik ukuran, pakai standard pun dah ok. Tapi kalau boleh, belajar lah juga mengambil ukuran di badan si penempah. Itulah fungsinya tukang jahit ye dok! :)








Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)