Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 9, 2013

CABARAN 31 HARI : 9 DALAM 1

Assalamualaikum WBT dan Selamat Bekerja!

Cabaran 31 hari! Aku ingatkan aku dah post entri yang ke-9, rupa-rupanya hbuk pun tarak. Kih kih kih! I'm sorry, bulan September bulan aku sakit. Uhuk! Siyes. Tak pernah sakit selama ini (muntah, mual, mabuk.. cukup semua ada). Haip! Jangan buat andaian aku berbadan dua tiga empat. Badan masih seorang.

Memandangkan dah masuk hari ke-9 bulan September, bermaksud aku berhutang 9 cerita. Masih ingat checklist INI? Ada 31 cerita yang asepatut dikongsi bersama. Haip. Belum apa-apa dah berhutang cerita. Ok! Here we go!!

Day 1: My Favorite Color - RED
Day 2: My Favorite Food - ROJAK SOTONG
Day 3: What Inside My Bag - MY BLACKBERRY HP, PURSE & IPAD
Day 4: My Favourite Make Up - SILKY GIRL RED LIPSTICK, MAYBELLINE LIQUID & GEL EYELINER
Day 5: My Favourite Skincare product - OLAY SERUM, ELIANTO BB CREAM
Day 6: My Favorite Lotion - VASELINE YELLOW
Day 7: What I will be in 10 years from now - FULLTIME BLOGGER, HOUSEWIFE

to be continue....





Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)