Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 8, 2012

NAMA BAYI :p

Assalamualaikum..kikiki...

Kita lari sekejap dari embuat persiapan hal2 kawen ni. Sebab.. stresssssss!! Moh citer bab anak pulak.. (buat muka gatal ^____________________________^)

Saya pencinta bbudak-budak! Suma orang tahu. Tak caya?? Tanya jiran sebelah. Sampai cakap anak sedara aku pon anak aku. Sampai cakap anak-anak sedara aku suma ikut muka aku... erkkkk... ahahaa. Marah kang mak-mak budak nanti.. Heheh. Tapi itu lah aku. Kalau balik kampung, tak sah aku keluar sorang-sorang kalau tak bawa anak sedara. Belanja makan rojak, aiskrim adalah satu kewajipan.

Kak Dot yg suka bergaya




Kejora umpama anak Korea :)

Piya versi Iwan

Ini baru sikit.. ada ramai lagi anak sedara ku
Ini yg buat aku sangat-sangat tak sabar nak ada anak sediri... Sabar nono, sikit lagi. Sikit lagi..Hehehe. Jalan-jalan blog, ada share pasal nama anak. Kami berdua rancang kalau dapat anak, biarlah bermula daripada huruf Z. Biar ikut nama Bapa. Jadi nak cari anting-anting ke , rantai ke senang. Hahaha. Contoh:

Bayi Perempuan:

Zarifah - Indah/comel
Zaiyan - Manisan madu
Zahirah - Kenyataan
Zainun - Perhiasan

Bayi Lelaki:

Zaalan - Rajin, Giat
Zabdan - Pemberian
Zaki - Cerdik 
Zakir - Yang mengenang, Yang berzikir
Zakaria - Nama nabi
Zainuddin - Hiasan agama
Zahid - Yang suci
Zahidi - Yang menjauhkan diri dari kemewahan
Zaidi - Pertambahanku, Kelebihanku
Zamri - Kecantikkanku
Zaim - Pemimpin
Zarif - Periang, Berjenaka
Zarqani - Nisbah
Zulhilmi - Yang mempunyai kesabaran & kesopanan
Zulfaqqar - Yang Gagah
Zulqarnain - Nama Nabi
Zulkifli - Nama Nabi
Zubir - Nama Sahabat

Nanti tinggal Mix and Match jew.. Chewah :P 

So, korang plak?? Hehehe..



Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)