Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 2, 2012

REVIEW PRODUK #1: BB CREAM

Assalamualaikum & Selamat Tengahari,

Banyak kerja cuti akhir-akhir ni, bulan Mac bulan yang sangat sibuk bagi aku. Honestly, aku tension tapi ku seimbang dengan cuti bersama kawan dan my sister. Tapi sekarang tinggalkan cerita bulan Mac sebab April sudah menjelma. Namun, dalam kesibukan mengejar masa untuk menyiapkan tesis jangan lupa bahawa kechantekan itu perlu dijaga #cantikkeww :)

Kalau masih ingat, dalam entri terdahulu aku pernah buat ulasan pasal Fungsi BB Cream. Dan artikel itu mendapat hits tertinggi dalam blog aku. Thanks for your reading.

Pilihan aku opkos ELIANTO BB CREAM dan sampai hari ini aku sangat-sangat berpuas hati. 3 sebab aku sangat suka:

1- Menyerap ke dalam kulit2 muka 
2. Sngat sesuai untuk kulit yang berminyak seperti aku. (Aku guna yang kepala botol hijau)
3. Flawlessss dan buat muka berseri giteww..

Tak caya?? Meh scrollll....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok..sorry.. ni muka tanpa mekap..kikiki,,
Sila scroll lagi..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadadaaaaaa...
Samapi hari ini kami pengguna setia BB Cream Elianto :)
P/s: Jom sergah ELIANTO!!

Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)