Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 29, 2012

PILIHAN KU SAMSUNG GALAXY TAB 2

Assalamualaikum W.B.T.

Oh yeah! Baru semalam aku diskusi bersama Mr CCK mengenai gajet tab. Aku masih keliru antara pilihan Ipad 3 atau Samsung Galaxy Tab 10.1". Bila Ipad 3 dikatakan akan menjadi "panas" apabila bermain game sepenuhnya, membuatkan aku menunda semula hasrat itu. Samsung Galaxy 7.7" pula bermain di minda kerana boleh diginakan untuk membuat panggilan dan dalam masa yang sama bermain Internet. 

Baru sahaja aku berhasrat alangkah baiknya Ipad 3 dan SGT 10.1" boleh digunakan untuk membuat panggilan dan dalam masa yang sama aku boleh bermain game. Oh Yes!! Belek Harian Metro (28.3.2012) rupanya Samsung membuat kejutan dengan mengeluarkan SGT 2. OhSEM!! 

Kekuatannya ada pada sistem operasi Android 4.0, dgn kamera hadapan dan belakang (kedua-duanya 3mpx), dan akses pasaran android lbh 400 000 pilihan. Apa yg penting dapat membuat panggilan dan dalam masa yang sama aku boleh main game dengan sepuas hati. 

Nak lebih detail.. SILA KLIK SINI!!
Weeeee!!!!!


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)