Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 10, 2012

MAAFKAN AKU... AKU TAK SENGAJA

Assalamualaikum,

Entri minta maaf memang tak boleh blah! Nak minta maaf pada siap, benda dah berlaku. Salah siapa? Salah kan diri ku sendiri.. Huhuhu..

Muka bersalah +.+

Kenapa?? Salah apa? Salah sebab berbelanja tak hengat dunia!! Ini yang aku malas kalau sekali dah turun melawat blogshop atau shopping malll, membeli tak hengat!! Memang alah membeli menang memakai la!! Aku rasa setiap minggu perabis duit. Shopping dan shopping!!

Sekali lagi MISS SHOPAHOLIC berbelanja di ETUDE HOUSE Sunway Piramid. Ada sale yo! Sangat berbaloi2 :)

Semua ni ada diskaun dari 30% - 50%
Paling penting nak kongsikan produk etude O2 White C Tone Up Emulsion dan Toner. Harga asal RM49.90 setiap satu, dapat diskaun 30% jadi RM 34.93. Fungsinya mencerahkan dan menyahtoksikan ton kulit yng tidak sekata. Paling penting memberikan vit C + B3 + O2 supaya kulit putih dan tidak kusam. So, tunggu hasilnya :)

Toner dan emulsion
Selain beli toner dan emulsion, aku beli maskara dan eyeliner. Tunggu esok aku akan buat review pula. Tengok best atau tak k :)

So, tu jew :) Selamat malam!!





Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)