Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

SHOPPING RAYA #FASA 1

Assalamualaikum W.B.T dan Selamat Petang Sang Gadis dan Arjuna !

Shopping Fasa Pertama?? Haha. Maksudnya, shopping punya kerja tak settle lagi. Sebab?? Senarai shopping masih tak lengkap lagi. Antaranya, make up set + salon + wedges.

Ok, ada yg cakap aku membazir. I'm not. Baju kurung beli sampai 3 pasang tak rugi. Sebab, boleh dipakai untuk pergi kelas. Kedua, murah. sepasang baju kurung paling mahal pn aku beli RM60. Ada yang RM39. Harga tak penting, yg penting kepuasan dan kecantekan pakaian itu. Lebih-lebih lagi bila disarungkan di badan.

Make up buat ape beli. Bukan pakai pon. Sapa cakap aku nak beli sampai jadi set make up artis? Dak aih. Masih yang asas. Setakat eyeliner, mascara, bb cream semua tu dipakai untuk harian jugak. Lepas raya still boleh pakai. Wedges? Sila la tengok gerobok kasut aku, tak ada wedges. Kalau tak heel, stiletto. Sneakers satu je. Jadi, tambah wedges sebagai kenangan. Aku ni jenis beli kasut samapai koyak. Bila koyak baru la menonong beli baru. Kan jimat.

Korang plak? Dah siap shopping? AKu suggest gi jalan TAR and butik2 around there. Berbaloi-baloi. Tapi hati-hati. Ada yg letak harga tak setimpal dengan kualiti kain, bijak-bijak la membeli ye.

Selamat Membeli Belah.

P/s: Esok cuti, jom shopping Fasa Kedua. :P

Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)