Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 27, 2011

Raya Oh Raya

Assalammualaikum!

Salam Ramadhan!

Masuk puasa yg ke 28,lagi  hari kita semua akan menyambut Syawal yang bakal tiba.Bagaimana persiapan raya?Mesti ada yang baju raya sampai 2-3 helai kan?kuih dan biskut pula bermacam-macam jenis.

Namun begitu,dalam kita berbelanja jangan pula berbelanja melebihi keperluan dan kemampuan. Sehingga tpaksa brhutang bagi memenuhi kehendak.Sudahnya,selepas raya ada yang mkn meggi pula.Percayalah ini selalu terjadi. Maka elakkan.

Bila msuk minggu terakhir Ramadhan,semua org sibuk.Termasuk aku.Manik baju tak siap jahit.Wedges pula 2 hari brturut aku cri d Bandaraya Miri ini tak jumpa2. Geram. Tapi buat aku terfikir,kalau dah tak de pakai je la kasut lama yang aku pakai sekali etahun yang lain. Yezza! Aku berjaya mengelakkan pembaziran.

Sempena Syawal yang bakal menjelang, aku selaku pemilik belog ini mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Tak dapat nak attach gambar sbb encik Berry aku nie tenet slow bangat.Ok peeps!!! Chek out!

Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)