Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

MAAF DARI HATI

Maaf kan aku kerna melukakan hatimu,
Bukan pintaku bukan jua mahuku,
Ya, engkau terbaik di mataku hanya aku yang tidak tahu bersyukur.

Kasih sayang ku tidak pernah berubah dan janganlah engkau gundah,
hatimu tak pernah salah bila aku melakukan salah,
cuma aku enggan kita berbalah pada hanya sebuahh kisah.

Pintaku berikan aku masa,
Untuk memperbetulkan segala angkara,
Supaya tiada hati yang terluka,
Hati yang tidak berdosa yang masih tidak tahu apa-apa.


I LOVE U THIS MUCH!!!!!!!!!!!

Thanks for always be at my side, never regret never forget.


Related Article:

4 intelligent commentors:

Anonymous said...

aku risau akan kata2,
aku sesal kerana angkara,
aku gundah bila terlena,
aku yang merasa andai yang lain terluka....

ku cuba menegakkan benang yang basah,
dan ku cuba untuk memutihkan segala,
ku korbankan diriku untuk semua,
dan aku tak mahu, ayat "paksa" hadir di diriku jua,
kerana aku ingin semuanya seperti sediakala...

senyuman dan kegembiraan lahir dari dalam jiwa,
mulut bermadah meluahkan semua,
jangan kerana membetulkan segala,
tersepit tersungkur di dalam
DILEMA...............

Biar Cinta Jadi Panduan,
Jangan Jasad dan Perasaan Jadi Banduan,
Takkan ku Biakan Kau Jadi Mangsa Keadaan,
Telah kau Ketahui,Aku kan Kawan...
Walaupun ia Sudah Ketentuan....

Yana Farinha said...

hye... nice blog.. kite da folo awk... jom singgah blog kita.. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Cik Kuntum said...

wahh jiwangnya..nice one


p/s : Tips untuk dapat komen banyak

-unable word verification
-tukar ke pop out comment

selamat berblogging

cheQnOnO said...

Hye Yana. Time Kasih Singgah. Saya datang sekarang :P

Hye Cik Kuntum. Wah, tips yg berguna utk budak baru macam saya. Terima Kasih Ya.

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)