Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 12, 2011

COUNTDOWNN BALIK KAMPUNG

Assalamualaikum W.B.T! Selamat Petang!

Bzy hari ini  (buat-buat bzy)... Yeayy! Yeayy! Seminggu lagi aku akan kembali ke tanah air ku, chewah bunyi macam dok over the sea..haha. Yelah, memang aku over the sea pun. Haha. Merentasi Laut China Selatan.

19hb Ogos, jam 5 petang my flight schedule dan dijangka tiba di Kuching jam 6.45 petang. Yang bestnya, aku sahur lewat di Bangi dan berbuka awal di Kuching. Awesome kan?Hahaha.. (Ketawa penjahat). 3 hari 2 malam di Kuching baru la aku kembali ke kampung halaman ku yang tercinta - Kampung Pengkalan Lutong, Miri. Aiseh, full nama kampung aku bagi. Nak datang raya, datangla. Hihi.

Berapa hari cuti? Aku ambik cuti untuk 14 hari bersamaan 2 minggu. Almaklum, anak mak ni dah lama tak menjenguk anak saudara serta bonda di kampung. Tsk! Tsk! Rindu!!!! This year je, ada 3 anak sedara baru melengkapkan anak sedara aku yang seramai 18 orang setakat ini. Ko ada???haha..

Ok. Ada 5 (LIMA) perkara penting aku perlu settlekan sebelum balik. Apa lagi kalau bukan.....

Shoppinggg!!! Hihihihi...

Alright, senarai pertama mendahului carta teratas adalah WEDGES! Bukan kentang, Wedges Shoes. Memandangkan tema tahun ni warna pink, jadi aku mahu wedges PINK. Ada tak??hihi.. Kalau dapat yang mcam ni ok  gak, chomey kan..
source: footwearstudio
 Tak pun yang simple seperti yang ini:

Senarai ke-2 plak - BAJU KURUNG MODEN yang ada manik-manik, labuci segala bagai. Haha.. Tapi mesti mahal kan? Ok, abaikan yang berlabuci, cari simple but cantik suda.

Style 1

Style 2
Style 3

Senarai ke- 3 - my SET MAKE UP. Daripada make up kit, kepada bb cream, sponge, eyeliner, mascara, lipgloss, lipstick. Semenjak jadi student balik ni, benda-benda ni semua sudah tidak digunakan lagi kecuali asas la. Makanya, nak raya ni, terpaksa cari balik. Kopak! Kopak! (Kopak duit deng2 aku).Hahah.

Senarai ke- 4 - BABY ROMPERS untuk anak-anakk sedara aku. Huish, kalau dah 3 anak sedara tu ko bayangkan berapa banyak RM kena melayang?? Husih, mahu nya anak pompuan. Maintainance tinggi dok.



Senarai terakhir - apa lagi masuk SALON la as usual seperti tahun-tahun sebelumnya. Hihih. Nak buat rambut samada macam ni

 atau 

Ok. Sekian. Hihihi. Senarai anda?

Related Article:

2 intelligent commentors:

mykhalis said...

waahhh..gila banyak RM $$$

cheQnOnO said...

Hahha.. Khalis, nampak je banyak, kena pandai tawar-menawar. alah membeli tegal merasa..haha..

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)