Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 12, 2011

.Kertas Kerja SERUMPUN

SAlam.

halooo..gembira sebab kertas kerja untuk SERUMPUN berjaya di siapkan. Bukan senang doh nak buat kertas kerja bagi proceeding. Dengan hamba yang baru belajar ni, termengah-mengah membaca statistik nombor yang bisa membulatkan mata dan menyesakkan nafas terhenti..

Tap tak rugi pun..sebab? Sebab dapat pengetahuan tentang analisis regresi pelbagai. Siapa tahu??tak ramai yg tahu (termasuk aku).. benar kata pujangga, kita tak kan tahu kita salah kalau kita tak buat salah. same goes to me.. kalau tak disebabkan aku perlu buat kertas kerja tu, takde maknanya aku nak analisis data tu..haha.. dr chang memang bijak.. wish i can learn more..

Ok, berbalik kepada analisis regresi pelbagai. Analisis regresi ni merupakan salah satu metod yg digunakan dalam SPSS. Mengapa kita guna analisis regresi? Fungsinya untuk meramal pemboleubah apa yang boleh mempengaruhi sesuatu tingkah laku.. hah..masih tak paham?

orite..i'll eloborate more afta dis..stay tune !;)


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)