Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

.World Invasion: Battle Los Angeles



salam.

dah tengok wayang? hmm, dlm kesibukan aku membuat proposal tesis yang semakin hampir datelinenya sempat lagi singgah Wangsa Walk untuk menonton wayang. Tak tahu lah kenapa aku tak pilih filem Hikayat Merong Mahawangsa meskipun banyak yang menceritakan kehebatan filem tersebut. ok, maybe ada yg cakap aku tak sokong filem tempatan. atau mungkin ada yang cakap aku skema or what so ever.

bukan tak nak tonton. tapi tak minat. spaa kata aku tak tonton filem tempatan kat panggung wayang? antara filem Melayu yang aku tonton Lagenda Budak Setan...(hmm..ok, tu jel a kot).
entah, atau aku nk kata aku tak minat epik story..hmm..lupakan.

nak cerita kat sini ialah tentang filem BattleInvasion ni. Aku tak tahu pelakon, sebab kadang menonton filem bukan pelakon yang menjadi tarikan untuk aku memilih filem. tapi jalan cerita dan design pada poster iklannya.. kalau menarik, aku beli tiket. kalau tak..hmmm, tgk pada sinopsis lah. cerita pada peringkat permulaan agak susah la nak faham. tapi filem aksi, mimik muka dan para pelakonnya memang superb. mmg la ada unsur pengagungan barat dan unsur tak logik juga.. daripada berjuta-juta org umat manusia yang diserang oelh alien yg superb canggih boleh tak mati?? hemm.. biasalah, cerita omputih memang banyak mengagungkan AMerika..

Tak percaya? Percayalah.


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)