Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17, 2011

.Minggu Peperiksaan

Salam.

Semalam pembentangan untuk subjek Komunikasi Keorganisasian telah tamat. Masa untuk memberi perhatian pada subjek peperiksaan. Peperiksaan untuk Subjek Dasar Komunikasi akan berlangsung esok, 18hb. Subjek komunikasi Keorganisasian pula pada 20 hb. selepas itu balik semula pada penyiapan proposal tesis yang mana pembentangan akan berlangsung pada 23hb.

Takut. itu sahaja perasaan yang boelh aku gambarkan. Terkadang terasa masa begitu cepat berlalu. terkadang terfikir begitu banyak masa terbuang selama ini. Manusia tidak pernah belajar dari kesilapan. Itulah aku. Namun, aku sentiasa percaya DIA sentasa memberi peluang pada hambaNya. Segala yang berlaku juga ada hikmahNya. kerna dia Yang Maha Memeberi Rezeki.

Tekanan. Betapa tekanan semakin terasa, cuma bukan ku luahkan dengan tangisan seperti beberaapa rakan ku yang lain. Tekanan aku luahkan melalui penulisan. Ya, blog ini sebagai sandaran dan mungkin aku dekat dengan sang kekasih membuat aku masih merasa dia ada sentiasa menemani. Susah dan senang.

Pulang. Entah, cuti yang panjang ini belum buat aku terfikir untuk pulang. Kerna sebaik tamat minggu exam, banyak kerja yang menanti. Kontrak dengan Dr Chang akan berakhir hanya pada Jun. Jadi aku perlu berusaha keras dan masa inilah aku perlu gunakan masa sebaik yang ada untuk menyipakan tesis ku. aku perlu keluar dari zon selesa.

ya, tinggalkan dulu sebentar dunia blogging. aku akan kembali.

Adioss..


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)