Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

cuti-cuti

salam.

kata orang bila diberi cuti semua orang akan mengambil peluang ini untuk bercuti. tapi bagi aku, cuti seminggu yang cukup lama ini harus dimanfaatkan sepenuhnya dengan membuat assignment yangg semakin menimbun. aaarghh.. tensen mula menjelma..huhu.. belum lagi bila dateline nya semakin tiba (walau 1 bulan sahaja lagi).

minggu ni minggu yang buzy ku rasa. sebab apa?semalam 2 hari aku menghadiri kursu pra-perkahwinan. doakan sahaja agar impian aku dan si dia berjaya mencapai misi kami 11.11.11. semoga sentiasa diberi petunjuk olehNYA. minggu ini 2-6hb juga teman2 baikku dari kolej PTPL akakn dtg bercuti dan pastinya ku rasa buku ku mesti tidak bersentuh. melainkan aku menghilangkan diri dari mereka (dan itu tak mungkin lah..haha).

maka aku berharap cuti pertengahan semester ini tidak berlalu begitu sahaja. kerna kesilapan lalu mengajar aku untuk menghargai MASA.

adios.


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)