Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

2011 MENJELMA

tahun baru 2011 bakal menjelma. tiba-tiba teringat bahawa sudah sekian lama aku jarang menulis di blog ini. mari bercakap pasala azam tahun ini. adakah tercapai atau tidak..hmm, ada 3 azam utama yang aku idaman kan tahun ini dan 2 daripadanya telah tercapai.

pertama - aku sambung MAster tp bukan dalam bidang psikologgi seperti yang aku inginkan. dalam bidang pengurusan komunikasi.
kedua - deng2 belikan aku kereta yang memang selama ini aku idamkan. walaupun kereta terpakai (sebab kkelisa dh tiada keluaran) dnamun demi memenuhi impiann aku, deng2 tunaikan..terima kasih deng2..i lurve u owess.
ketiga - ini impian aku tahun ini namun masih belum tercapai lagi..iaitu menamatkan zaman bujang ku. mungkin jodoh kami berdua belum sampai. hmm, ku anjak kan impian ini ke tahun depan..ahaks...

maka azam aku tahuun 2011 ialah :

pertama - menamatkan zaman bujang ku pada 11.11.11 (hari jumaat)
kedua - memastikan pointer aku mencapai 3.5 sebelum menjelan semester ke 4
ketiga - penohkan almari ku dengan pakaian..ahaks..

k lah..good night..zzzz.zzzz


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)