Iklan Di Sini

Our Journey of Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

kehidupan yang baru bermula

tanggal 12 Julai 2010, bermulalah kembali pengalaman aku sebagai seorang pelajar. Kalau dulu aku pelajar ijazaha sarjana muda Psikologi kini aku bergelar Sarjana Sain Sosial (Pengurusan Komunikasi). Kenapa aku boleh berada dalam aliran komunikasi? Sedangkan aku telah membuat pelbagai persiapan utk bergelar pelajar Sarjana Sains Sosial dalam Psikologi Kaunseling.. Hmm, terkadang aku terfikir adakah keputusan yang aku ambil injj9i tepat pada masanya? adakah ada HIKMAH disebalik penawaran kursus ini selepas permohonan kursus pertama tidak berjaya? aku tak ingin menunggu lagi. target untuk aku bergelar seorang doktor falsafah adalah sebelum usia aku mencecah 30 tahun. akan tercapai kah hasrat itu?

aku survive sorang2 di sini sambil ditemani deng2 kesayangan ku. aku bersyukur kerna ada dia di saat susah dan senang ku. di antara lelaki yg terbaik berdampingan dengan ku yg aku temui. deng2 kesayanganku, semoga dirimu terus ada bersama ku sehingga hari terakhir aku disini dan selamanya.

berbalik sebagai coretan pelajar, aku sibuk mencari bahan untuk aku mendalami lagi bidang komunikasi ini. usaha harus berlipat kali ganda kerna aku tak mahu peluang dulu disia-siakan begitu sahaja. capailah pointer yang cemerlang dan jadilah antara pelajar yang gemilang.

salam.


Related Article:

0 intelligent commentors:

Post a Comment

Jom Membebel Sini :)